Območna enota Krško
Službe za poslovanje s strankami
Naslov: | Bohoričeva ulica 9 |
Telefon: | 01 30 77 300 |
Pošta: | 8270 Krško |
Elektronska pošta: | OEKK@zzzs.si |
URADNE URE za poslovanje s strankami so v:
- ponedeljek in torek: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00,
- sreda: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00,
- petek: 8.00 - 13.00.
Ob četrtkih ni uradnih ur.
Poslovanje služb ZZZS s strankami v okviru uradnih ur se zagotavlja z neposrednimi stiki. Stranke se lahko predhodno naročijo za vložitev vloge ali drugo upravno storitev po telefonu:
- sedež Območne enote Krško: tel. 07 49 02 490,
- izpostava Sevnica: 07 62 02 401,
- izpostava Brežice: 07 49 94 695 ali
na elektronski naslov: OEKK@zzzs.si
POSLOVNI ČAS za poslovanje s strankami po telefonu in po elektronskih medijih ter za poslovanje z državnimi organi, organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil in pogodbenimi izvajalci zdravstvenih storitev:
- ponedeljek, torek in četrtek: 08.00 - 15.00,
- sreda: 08.00 - 17.00,
- petek: 08.00 - 13.00.
Predstavitev enote
Območna enota Krško je najmlajša med območnimi enotami Zavoda in pokriva celotno posavsko regijo (občine Krško, Brežice, Sevnica in in Kostanjevica na Krki). Za uspešnost poslovanja območne enote skrbi 25 zaposlenih. Za izvajanje nalog je organizirana: - vodstvo območne enote in šest oddelkov, ki so na sedežu enote na Bohoričevi 9 v Krškem, - dve izpostavi, ki sta oblikovani po teritorialnem načelu (občina Sevnica in občina Brežice).
VODJA ODDELKA I
Matjaž Merhar
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje v upravnih postopkih
Seznam kontaktnih oseb za dajanje splošnih informacij
Informacije o poteku konkretnega postopka, ki ga vodi ZZZS, se lahko razkrijejo samo osebi, ki je stranka konkretnega upravnega postopka in osebi, ki ima ustrezno pravno podlago za razkritje teh podatkov in ki izkaže svoj pravni interes. Stranke, ki se bodo preko telefona želele seznaniti s svojimi osebnimi podatki, bodo zaradi nedvoumnega preverjanja njihove identitete s strani ZZZS zaprošene za posredovanje najmanj dveh identifikatorjev, pri čemer bo vsaj en o teh strankin enolični identifikator (npr. EMŠO, ZZZS številka, davčna številke), drugi pa bo podatek, s katerim bi z veliko verjetnostjo moral razpolagati posameznik (npr. številka zadeve, datum zadnjega dokumenta, ki ga je stranka prejela od ZZZS, referenca UPN naloga). Več.
Če ste seznanjeni s kakšno obliko nepotrebnega zapravljanja javnih sredstev obveznega zdravstvenega zavarovanja, goljufije ali korupcije v zdravstvenem sistemu, jo prijavite. Zagotavljamo skrbno varovanje podatkov o prijavitelju, možne so tudi anonimne prijave. Vsako e-prijavo bomo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije proučili in ustrezno ukrepali.