Območna enota Kranj
Službe za poslovanje s strankami
Naslov: | Zlato polje 2 |
Telefon: | 01 30 77 300 |
Pošta: | 4000 Kranj |
Elektronska pošta: | OEKR@zzzs.si |
URADNE URE za poslovanje s strankami so v:
- ponedeljek in torek: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00,
- sreda: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00,
- petek: 8.00 - 13.00.
Ob četrtkih ni uradnih ur.
Poslovanje služb ZZZS s strankami v okviru uradnih ur zagotavljamo z neposrednimi stiki. Stranke se lahko predhodno naročijo za vložitev vloge ali drugo upravno storitev po telefonu (04 23 70 133- recepcija) ali na elektronski naslov OEKR@zzzs.si .
POSLOVNI ČAS za poslovanje s strankami po telefonu in po elektronskih medijih ter za poslovanje z državnimi organi, organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil in pogodbenimi izvajalci zdravstvenih storitev:
- ponedeljek, torek in četrtek: 08.00 - 15.00,
- sreda: 08.00 - 17.00,
- petek: 08.00 - 13.00.
Predstavitev enote
V Območni enoti Kranj je zaposlenih 60 delavcev. Izvajanje nalog je organizirano na: - sedežu območne enote v Kranju, ki ima šest oddelkov v prostorih poslovne stavbe na Zlatem polju 2, - štirih izpostavah, ki so organizirane po teritorialnem načelu na območju občin Jesenice, Radovljica, Škofja Loka in Tržič.
VODJA - DIREKTOR OBMOČNE ENOTE II
Nataša Čarman Korenjak
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje v upravnih postopkih
Seznam kontaktnih oseb za dajanje splošnih informacij
Informacije o poteku konkretnega postopka, ki ga vodi ZZZS, se lahko razkrijejo samo osebi, ki je stranka konkretnega upravnega postopka in osebi, ki ima ustrezno pravno podlago za razkritje teh podatkov in ki izkaže svoj pravni interes. Stranke, ki se bodo preko telefona želele seznaniti s svojimi osebnimi podatki, bodo zaradi nedvoumnega preverjanja njihove identitete s strani ZZZS zaprošene za posredovanje najmanj dveh identifikatorjev, pri čemer bo vsaj en o teh strankin enolični identifikator (npr. EMŠO, ZZZS številka, davčna številke), drugi pa bo podatek, s katerim bi z veliko verjetnostjo moral razpolagati posameznik (npr. številka zadeve, datum zadnjega dokumenta, ki ga je stranka prejela od ZZZS, referenca UPN naloga). Več.
Če ste seznanjeni s kakšno obliko nepotrebnega zapravljanja javnih sredstev obveznega zdravstvenega zavarovanja, goljufije ali korupcije v zdravstvenem sistemu, jo prijavite. Zagotavljamo skrbno varovanje podatkov o prijavitelju, možne so tudi anonimne prijave. Vsako e-prijavo bomo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije proučili in ustrezno ukrepali.