Območna enota Ljubljana
Službe za poslovanje s strankami
Naslov: | Miklošičeva cesta 24 |
Telefon: | (01) 30 77 300 |
Pošta: | 1000 Ljubljana |
Elektronska pošta: | OELJ@zzzs.si |
URADNE URE za poslovanje s strankami so v:
- ponedeljek in torek: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00,
- sreda: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00,
- petek: 8.00 - 13.00.
Ob četrtkih ni uradnih ur.
Poslovanje služb ZZZS s strankami v okviru uradnih ur se zagotavlja z neposrednimi stiki. Stranke se lahko za vložitev vloge ali drugo upravno storitev predhodno naročijo po telefonu ali po elektronski pošti. Naročanje po telefonu je omogočeno v poslovnem času, po elektronski pošti pa ves čas.
elektronski naslov za naročanje: OELJ@zzzs.si . Telefonske številke za naročanje:
organizacijska enota | tel. št. |
sedež Območne enote Ljubljana | 01 30 77 286 |
Izpostava Cerknica | 01 30 77 674 |
Izpostava Domžale | 01 30 77 484 |
Izpostava Grosuplje | 01 30 77 670 |
Izpostava Hrastnik | 01 30 77 663 |
Izpostava Idrija | 01 30 77 272 |
Izpostava Kamnik | 01 30 77 681 |
Izpostava Kočevje | 01 30 77 652 |
Izpostava Litija | 01 30 77 646 |
Izpostava Logatec | 01 30 77 487 |
Izpostava Ribnica | 01 30 77 637 |
Izpostava Trbovlje | 01 30 77 631 |
Izpostava Vrhnika | 01 30 77 486 |
Izpostava Zagorje | 01 30 77 617 |
POSLOVNI ČAS za poslovanje s strankami po telefonu in po elektronskih medijih ter za poslovanje z državnimi organi, organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil in pogodbenimi izvajalci zdravstvenih storitev:
- ponedeljek, torek in četrtek: 08.00 - 15.00,
- sreda: 08.00 - 17.00,
- petek: 08.00 - 13.00.
Predstavitev enote
Območna enota Ljubljana je po obsegu poslovanja največja med območnimi enotami. Za izvajanje nalog je organizirana takole: - vodstvo območne enote in šest oddelkov, ki so na sedežu območne enote v Ljubljani, Miklošičeva cesta 24 in na Mali ulici 3, - trinajst izpostav, ki so oblikovane po teritorialnem načelu na območju občin Cerknica, Domžale, Grosuplje, Hrastnik, Idrija, Kamnik, Kočevje, Litija, Logatec, Ribnica, Trbovlje, Vrhnika in Zagorje. Informacije in pritožbe: Vse informacije s področja izvajanja zdravstvenega zavarovanja lahko zavarovanci, izvajalci zdravstvenih storitev in drugi občani dobijo pri vodstvu OE Ljubljana, vodjih oddelkov in izpostav. Pritožbe na delo oz. poslovanje OE Ljubljana spremljata oddelek za obvezno zdravstveno zavarovanje in pravno kadrovski oddelek. Knjige pritožb in pohval so na voljo na sedežu OE Ljubljana in Mali ulici 3 - v sprejemni pisarni, lahko se oddajo tudi v poseben nabiralnik v avli poslovne stavbe in sedežih izpostav.
VODJA - DIREKTOR OBMOČNE ENOTE I
Bogdan Tušar
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje v upravnih postopkih
Seznam kontaktnih oseb za dajanje splošnih informacij
Informacije o poteku konkretnega postopka, ki ga vodi ZZZS, se lahko razkrijejo samo osebi, ki je stranka konkretnega upravnega postopka in osebi, ki ima ustrezno pravno podlago za razkritje teh podatkov in ki izkaže svoj pravni interes. Stranke, ki se bodo preko telefona želele seznaniti s svojimi osebnimi podatki, bodo zaradi nedvoumnega preverjanja njihove identitete s strani ZZZS zaprošene za posredovanje najmanj dveh identifikatorjev, pri čemer bo vsaj en o teh strankin enolični identifikator (npr. EMŠO, ZZZS številka, davčna številke), drugi pa bo podatek, s katerim bi z veliko verjetnostjo moral razpolagati posameznik (npr. številka zadeve, datum zadnjega dokumenta, ki ga je stranka prejela od ZZZS, referenca UPN naloga). Več.
Če ste seznanjeni s kakšno obliko nepotrebnega zapravljanja javnih sredstev obveznega zdravstvenega zavarovanja, goljufije ali korupcije v zdravstvenem sistemu, jo prijavite. Zagotavljamo skrbno varovanje podatkov o prijavitelju, možne so tudi anonimne prijave. Vsako e-prijavo bomo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije proučili in ustrezno ukrepali.