Območna enota Murska Sobota
Službe za poslovanje s strankami
Naslov: | Slovenska ulica 48 |
Telefon: | 01 30 77 300 |
Pošta: | 9000 Murska Sobota |
Elektronska pošta: | OEMS@zzzs.si |
URADNE URE za poslovanje s strankami so v:
- ponedeljek in torek: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 15.00,
- sreda: 8.00 - 12.00 in 13.00 - 17.00,
- petek: 8.00 - 13.00.
Ob četrtkih ni uradnih ur.
Poslovanje služb ZZZS s strankami v okviru uradnih ur se zagotavlja z neposrednimi stiki. Stranke se lahko za vložitev vloge ali drugo upravno storitev predhodno naročijo po telefonu ali po elektronski pošti. Naročanje po telefonu je omogočeno v poslovnem času, po elektronski pošti pa ves čas. Telefonske številke in elektronski naslovi za naročanje:
POSLOVNI ČAS za poslovanje s strankami po telefonu in po elektronskih medijih ter za poslovanje z državnimi organi, organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil in pogodbenimi izvajalci zdravstvenih storitev:
- ponedeljek, torek in četrtek: 08.00 - 15.00,
- sreda: 08.00 - 17.00,
- petek: 08.00 - 13.00.
Predstavitev enote
Območna enota Murska Sobota je ena od srednje velikih območnih enot ZZZS. V njej je zaposlenih 47 delavcev. Za izvajanje nalog je organizirana v: - vodstvo območne enote in šest oddelkov, ki so na sedežu območne enote v Murski Soboti, - tri izpostave, oblikovane po teritorialnem načelu bivših občin Gornje Radgone, Lendave in Ljutomera. V izpostavi Lendava se posluje tudi v madžarskem jeziku.
VODJA - DIREKTOR OBMOČNE ENOTE III
Ivan Tibaut
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje v upravnih postopkih
Seznam kontaktnih oseb za dajanje splošnih informacij
Informacije o poteku konkretnega postopka, ki ga vodi ZZZS, se lahko razkrijejo samo osebi, ki je stranka konkretnega upravnega postopka in osebi, ki ima ustrezno pravno podlago za razkritje teh podatkov in ki izkaže svoj pravni interes. Stranke, ki se bodo preko telefona želele seznaniti s svojimi osebnimi podatki, bodo zaradi nedvoumnega preverjanja njihove identitete s strani ZZZS zaprošene za posredovanje najmanj dveh identifikatorjev, pri čemer bo vsaj en o teh strankin enolični identifikator (npr. EMŠO, ZZZS številka, davčna številke), drugi pa bo podatek, s katerim bi z veliko verjetnostjo moral razpolagati posameznik (npr. številka zadeve, datum zadnjega dokumenta, ki ga je stranka prejela od ZZZS, referenca UPN naloga). Več.
Če ste seznanjeni s kakšno obliko nepotrebnega zapravljanja javnih sredstev obveznega zdravstvenega zavarovanja, goljufije ali korupcije v zdravstvenem sistemu, jo prijavite. Zagotavljamo skrbno varovanje podatkov o prijavitelju, možne so tudi anonimne prijave. Vsako e-prijavo bomo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije proučili in ustrezno ukrepali.